SITI...SITU...SANA..SINI..

Jumaat, 24 Disember 2010

ehem..ehem..

Eham..ehem...first time nak expose penulisan kat internet(blog)....tangan kaku otak pun mcm beku aje...tapi aku saje nak asah balik bakat penulisan aku yang dah terlalu lama aku tinggalkan(zaman sekolah dulu2)....kalau dulu aku sanggup ketuk jari kat mesin taip buat cerpen(walau ntah ape2 je cerita) ni kan pulak da ade laptop sendiri...tentu lagi senang nak menulis....

dulu bile aku buat cerpen member2 tolong baca (ade la beberapa org), dah rase puas ati..sekarang ni kalau ade ramai org yang bc lagi puas ati...tapi seram gak coz aku skrg dah tak jiwang lagi tentu idea payah sket nak kuar..tapi akan aku usahakan...

papepun aku akan buat cerpen yg simple aje...sbb tujuan aku juz nak release tension aje..nak suke2 bukan nak serius pun menulis cerpen...nak menulis ni pemerhatian kn tajam(peka hal ehwal sekeliling)..bab tu aku malas sket...so seadanya la...lagi satu aku jg akan menulis semula novel atau cerpen yg aku minat ms zaman muda remaja hingusan dulu dalam bentuk cerpen(coz novel2 tu pun ntah wujud lagi or tak sekarang ni...so aku akan label mn cerpen yg aku rumuskan dan yg mn aku karang sndrik).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan